Uvod
V okviru projekta ProHackin’ smo se poglobili in raziskali možnosti za implementacijo produktnih hackatonov v učni načrt konstruiranja. Izvedeni sta bili dve medpredmetni študiji s študenti, ki so sodelovali pri različnih projektnih izzivih. Obe študiji sta zagotovili bogate informacije in priporočila o tem, kako najbolje oblikovati in implementirati hackathone izdelkov v kurikulum.
Prva študija: Raziskava o izkušnjah s Hackathonov izdelkov v učnem načrtu konstruiranja
V prvi raziskaviso študenti konstruranja izpolnjevali anketo, s katero smo zbirali povratne informacije o njihovih izkušnjah s hackathonov. Vključitev produktnih hackathonov v inženirski učni načrt ima lahko številne prednosti. Študenti zlahka pridobijo nova znanja in pridobijo različne strokovne in mehke veščine. Kot rezultat smo poleg te študije vključili predloge o tem, kako bi lahko koncept hackathona implementirali v druge predmete vseh štirih akademskih partnerjev. Študija in njene posledice za integracijo kurikuluma so opisane v naslednjem dokumentu, ter podprtem s prilogama 1 in 2.
Prva študija: Raziskava o izkušnjah s Hackathonov izdelkov v učnem načrtu konstruiranja
Prva študija – Priloga 1: Pregled izvedenih raziskav z vprašalniki
Prva študija – Priloga 1: Razmislek o potencialni integraciji hackathonov v kurikulum
Druga študija: Metode in orodja za konstruiranje v produktnih hackathonih – intervjuji s timi in poročila
Druga študija je bila sestavljena iz analize skupinskega poročila in intervjujev, kjer je bil poudarek na uporabi konstrukcijskih metod in orodij v različnih fazah procesa konstruiranja. Potek in rezultati študije so predstavljeni v naslednjem poročilu.
Druga študija: Metode in orodja za konstruiranje v produktnih hackathonih – intervjuji s timi in poročila